Strona: Regulamin / Medycyna 4.0

Regulamin

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Konferencja Naukowa „Medycyna 4.0, Technologie w medycynie”, zwana w dalszej części Regulaminu Konferencją, odbędzie się w dniach  19÷20 października 2023 roku.
  2. Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji, a także szczegółowe prawa i obowiązki Organizatorów, Uczestników oraz Prelegentów.
  3. Organizatorami Konferencji są Politechnika Rzeszowska oraz Uniwersytet Rzeszowski.
  4. Uczestnikiem konferencji jest pełnoletnia osoba fizyczna, która dokona Rejestracji uczestnictwa w Konferencji.
  5. Prelegentem jest pełnoletnia osoba fizyczna, która dokonała Zgłoszenia wystąpienia w Konferencji i została  zakwalifikowana przez Organizatorów do wygłoszenia prelekcji podczas Konferencji. W zakresie, w którym Regulamin nie stanowi inaczej do Prelegentów zastosowanie znajdują w sposób analogiczny wszystkie postanowienia dotyczące Uczestników.
  6. Tematyka Konferencji obejmuje zagadnienia związane z systemami szybkiego prototypowania i ich zastosowania w medycynie, medycyną pola walki, wirtualną rzeczywistością w aspekcie medycznym, technikami komputerowymi w bioinżynierii, a także nowoczesnymi metodami obrazowania medycznego, inżynierią rehabilitacyjną oraz materiałami stosowanymi w medycynie.
  7. Oficjalna strona internetowa Konferencji znajduje się pod adresem: www.medycyna40.prz.edu.pl
  8. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli środowiska akademickiego i medycznego oraz do osób i instytucji zainteresowanych tematyką inżynierii biomedycznej oraz biotechnologii. Konferencja ma na celu edukację oraz inspirowanie studentów, naukowców i kadry akademickiej kierunków medycznych i inżynieryjnych do realizacji interdyscyplinarnych badań naukowych w zakresie innowacyjnych technologii w medycynie, nawiązywanie współpracy pomiędzy przedstawicielami świata nauki i biznesu.
  9. Udział w Konferencji zarówno w roli Uczestnika, jak i Prelegenta jest bezpłatny, a liczba miejsc Uczestników i Prelegentów jest ograniczona.
  10. Przepisy Regulaminu stanowią integralną część Rejestracji uczestnictwa oraz Zgłoszenia wystąpienia w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników i Prelegentów.
  11. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzania zmian w programie i Regulaminie Konferencji oraz zobowiązują się do aktualizowania informacji na stronie internetowej Konferencji.

§ 2. UCZESTNICTWO W KONFERENCJI

  1. Udział w Konferencji w charakterze Uczestnika i Prelegenta wymaga uprzedniej Rejestracji uczestnictwa
  2. Rejestracja uczestnictwa odbywa się bezpośrednio przed rozpoczęciem Konferencji.
  3. Udział w Konferencji w charakterze Prelegenta wymaga wcześniejszego Zgłoszenia wystąpienia.
  4. Zgłoszenie wystąpienia następuje przez wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie www.medycyna40.prz.edu.pl lub zgłoszenie chęci wygłoszenia referatu na adres medycyna40@prz.edu.pl do dnia 5.09.2023r. W treści zgłoszenia należy zamieścić imię i nazwisko prelegenta, nazwę reprezentowanej instytucji, temat prelekcji oraz kontaktowy adres mailowy.
  5. Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonych terminach nie będą przyjmowane.
  6. Językiem obowiązującym na konferencji jest język polski.
  7. O zakwalifikowaniu do udziału w Konferencji Uczestnik/Prelegent zostanie poinformowany drogą mailową.
  8. Wystąpienia na konferencji będą odbywać się w formie 15-minutowych prezentacji lub referatów.
  9. Prezentację multimedialną (Power Point) należy przysłać na adres medycyna40@prz.edu.pl do dnia 02.10.2023r.
  10. Program Konferencji zostanie zamieszczony na stronie internetowej nie później niż 3 dni przed konferencją.

§ 3. WYKORZYSTANIE WIZERUNKU

  1. Podczas Konferencji będą wykonywane zdjęcia dla celów dokumentacji i promocji konferencji.
  2. Wizerunek osób uczestniczących w Konferencji może być rozpowszechniany w Internecie oraz na kanale YouTube, a także może być utrwalany w postaci zdjęć, filmów i nagrań oraz rozpowszechniany w związku z Konferencją poprzez publikowanie materiałów w mediach (telewizja, prasa) na stronie internetowej Organizatorów oraz Konferencji oraz na profilach Organizatorów w portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn).

§ 4. DANE OSOBOWE

  1. Rejestrując swój udział w Konferencji, Uczestnicy i Prelegenci przekazują swoje dane osobowe, które wykorzystane zostaną wyłącznie na potrzeby rejestracji udziału i organizacji Konferencji, a także dla celów promocji wydarzenia oraz wydawniczych i marketingowych, związanych ściśle z Konferencją.
  2. Administratorem danych osobowych jest Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza.
  3. Pełna treść klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się tutaj

§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania adresu e-mail podanego podczas rejestracji na Konferencję celem powiadamiania Uczestników Konferencji m.in. o zmianach programu Konferencji i Regulaminu.
  2. Uczestnik Konferencji potwierdza poprzez podpis złożony na liście obecności w dniu Konferencji, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia
  3. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 30.06.2023r.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.